دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور (2024)

جوانان فلورانسی در مناطق روستایی ایتالیا با هم زندگی می کنند در حالیکه طاعون سیاه تلفات بسیاری به جای گذاشته است و...


فلورانس های جوان از طاعون سیاه پناه می برند و درگیر ماجراهای پر سر و صدا و مبادله های شهوتی می شوند.


دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


به احتمال زیاد افرادی که «داستان یک شوالیه» را ساخته‌اند، همگی از خویشاوندان خود باردار شده‌اند و عواقب آسیب‌دیده این انجمن‌ها همگی بزرگ شده‌اند تا طنزی جنسی در دوران رنسانس در ایتالیا ایجاد کنند، به نظر می‌رسد یک کامیون مانند ویرجین دامنه. در اینجا مقداری برهنگی با کیفیت وجود دارد، با این حال عملاً فقدان پوزخند و گروه بزرگی از انتخاب های ضعیف روایت وجود دارد.

لورنزو (هیدن کریستینسن) بازیکن جوانی است که با پامپینا (میشا بارتون) شگفت انگیز تحسین می کند و در حال فرار از ثروتمند و تهدید گربینو (تیم راث). پامپینا نیز توسط گربینو مورد توجه قرار می گیرد، علیرغم این واقعیت که او در اتحاد با یک کنت روسی (متیو ریس) تضمین شده است. لورنزو باید از فلورانس فرار کند تا از گربینو و افرادش دور شود. پامپینا، بخشی از همراهانش و نقاش تقلید از وزیر (کریگ پارکینسون) نیز تصمیم می گیرند شهر را ترک کنند، بخشی از راه به دلیل گربینو و بیشتر به دلیل طاعون.

لورنزو و پامپینا در نهایت به پایان می رسند. در یک جامعه مذهبی مملو از راهبه های جنون آمیز جنسی در حالی که همراهان او توسط کلاهبرداران خاصی به سر می برند. پس از خلاصه‌ای از زشتی‌ها، از جمله صف آرایی آلت تناسلی به سبک پلیس، همه به یک عمارت روستایی می‌رسند که در آن ژربینو تلاش می‌کند تا پامپینا را به ازدواج او براند در حالی که لورنزو و کنت روسی تلاش می‌کنند جلوی آن را بگیرند. بدجنس چاهی فرو می ریزد و هر فرد دیگری با همدست جنسی رویاهای خود لب می بندد.

فکر می کنم فیلم کافی برای ادعیه دیده ام. برای عشق زئوس، با تمام صدای بیش از تصویر متوقف شوید! این واقعاً در برنامه‌های مالی عظیم هزینه‌های هالیوود غیرمعمول است، اما به تصویر کشیدن فیلم‌های هندی مانند کودزو وحشی را تحت تأثیر قرار داده است. احتمالاً تنبل‌ترین تهیه‌کننده‌های تقویت‌کننده هستند و شما آن را بارها و بارها در فیلم Virgin Territory رایگان دنبال می‌کنید. چه به‌عنوان مسیری آسان برای کار، مکانیک به تصویر کشیدن و طرح‌ها یا به‌عنوان تلاشی ضعیف در عمق و اهمیتی که در باقی‌مانده محتوا وجود ندارد، به تصویر کشیدن در یک کلاس خاص از فیلم‌سازی آنقدر عادی شده است که تقریباً تبدیل شده است. یک علامت پند بزرگ و چاق اگر در حال تماشای یک فیلم هستید و در 30 ثانیه ابتدایی یک قصه گو می شنوید، به احتمال زیاد در آن لحظه و آنجا فیلم را رها می کنید.

این کاری است که من باید انجام می دادم وقتی صدایی از روحانی ساختگی در منطقه ویرجین آغاز شد. این مداخله گر است، توجه و حدس و گمان عمیق مخاطب را از شخصیت های اصلی دور می کند و در نهایت، تصویرسازی عمداً به عنوان سرگرم کننده ترین چیز در فیلم Virgin Territory ساخته شده است. به روحانی قلابی در به تصویر کشیدنش نظرات احمقانه تری نسبت به طیف وسیعی از گفتمان شخصیت های مختلف داده می شود. تصویر آنقدرها هم جالب نیست، اما صرف نظر از این که باشد، در هر صورت انجام آن به این شکل یک لغزش خواهد بود.

بقیه A virgin Area تا اوایل زندگی کردند. علامت اطلاع قبلی به طور مشابه، به عنوان مثال، بخش عظیمی از مرکز فیلم تسلیم می شود که چگونه یکی از همراهان پامپینا یک کاکائو نفرت انگیز است که از سوی دیگر معشوقه باکره اش را مورد انتقاد قرار می دهد و گیج می کند. پامپینا، لورنزو، ژربینو و کنت روسی به سادگی نادیده گرفته می‌شوند، و پس از آن غذای آشپزی و معشوقه‌اش نادیده گرفته می‌شوند، بنابراین می‌توان همراه دوم پامپینا را به جلو آورد و به دومین شخصیت زن مهم داستان تبدیل کرد.

و من باید آخرین نبرد شمشیر را در میان لورنزو و گاربینو مطرح کنم با توجه به این واقعیت که این شاید وحشتناک ترین مبارزه سازمان یافته در تمام طول داستان داستانی باشد. برای شروع، فیلم نشان می دهد که لورنزو و گاربینو با هم مبارزه خواهند کرد و در صورت پیروزی گاربینو، باید با شمارش روسی مبارزه کند. بنابراین نابکار بدون توجه به چالشی ناخواسته مواجه است. سپس گاربینو باید با لورنزو در لبه یک چاه عمیق مبارزه کند، پس از اینکه مشخص شد که گاربینو از سطوح می ترسد و او را در موقعیت دشواری قرار می دهد. صرف نظر از اینکه گاربینو حقیرترین فرد ممکن بود یا نه، داشتن عرشه به وضوح در برابر او، درگیری بزرگ با دینامیک مخرب نقطه اوج را از بین می برد.

Virgin Domain شامل بدن قابل توجه کیت گرومبریج و یک چند نفر از سرگرم کننده های مختلف تاپ خود را برمی دارند. اینجا هیچ چیز با ارزش دیگری وجود ندارد


دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


من Virgin Territory را در قفسه های یک هایپرمارکت فرانسوی در یک سفر جاده ای به کاله ردیابی کردم. با سبک و سیاق متنی مشابه فیلم‌های «American Pie» معرفی شده‌اند، لازم است بگویم که عنوان فرانسوی «Medieval Pie - Territoires Vierges» که به طور بالقوه هدف سازمان ترویج دی‌وی‌دی بود، به چشم می‌خورد. پیشرفت یک سری مشابه و پربارتر از فیلم‌های پارودی جوان. در واقع، حتی در حال حاضر، پس از این مناسبت، من هنوز مطمئن نیستم که آیا هیچ یک از بازیگران یا تیم "پای قرون وسطایی" به هیچ وجه در تاسیس "پای آمریکایی" مشارکت داشته باشند یا خیر. من دلگیرم من این تمایل را دارم که Virgin Territory با عناوین مختلف در بخش‌های مختلف تجاری شناخته می‌شود، و این به خودی خود باید در ذهن اکثر منتقدان عادی فیلم زنگ بزند.

چند مورد وجود دارد. چهره های طبیعی در نمای ساده هیدن کریستنسن، میشا بارتون و تیم راث سه «نام» واضح هستند که دیوید والیامز «بریتانیای کوچولو» در یک ظاهر درخشان ظاهر می‌شود و تقریباً دلتان برای او تنگ خواهد شد. مسئله اصلی این است که این انبوه سرگرم کننده در حال بازی شخصیت هایی با نام هایی هستند که به سختی قابل یادآوری هستند. بارتون پامپینا است، کریستنسن لورنزو است (که به دلایلی ناشناخته در یک جامعه مذهبی که به دلایل نامعلومی هر یک از راهبه‌ها با او آمیزش می‌کنند، خود را به عنوان یک زمین‌بان چالش‌برانگیز نشان می‌دهد، یک شوخی کانونی که به‌سرعت فرسوده می‌شود، حتی با وجود همه چیز. برهنگی) در حالی که راث مذموم اصلی، جربینو د لا راتو است. من با کنت روسی دزرژینسکی متیو ریس، که نام و وراثت خود را بدون دوبار فکر کردن در چند رویداد مرور کرد، تا حدودی خیره‌تر شدم - شاید با خاطره‌ای مانند آن تمام می‌کردم تا دقیقاً به یاد بیاورم که چه کسی چه کسی بود. این یک نبرد گاهی اوقات بود.

دوست‌داشتنی‌ترین صحنه من احتمالاً زمانی بود که دو خانمی که گرفتار می‌شوند (رزالیند هالستد و کیت گرومبریج من قبول می‌کنم) تلاش می‌کنند و با فریب دادن نگهبان‌هایشان برای انداختن شلوارشان و مرتب کردنشان، از آنجا خارج می‌شوند. بر اساس اندازه مرتب شده و سپس در مورد اینکه آیا شما کمی شلیک می کنید و کار می کنید، یا شروع به کار بسیار زیاد و پایین (یا حتی شروع از مرکز!) می کنید، بحث کنید. این سرگرم کننده بود. داستان عاشقانه اصلی شامل بارتون و سه تحسین کننده او (کریستنسن، راث و ریس) شاید چندان مثمر ثمر نباشد و به حداقل رساندن گفته های مربوط به راهبه های فیکس جنسی ایده آل خواهد بود. بدون شک این یک رویای قدیمی است، تصور اینکه راهبه‌ها در پشت ورودی‌های بسته جامعه چه کاری انجام می‌دهند، اما به‌خصوص بدیع نیست.

من بدون شک کمدی‌های تاسف‌آور بیشتری را دیده‌ام - هر چیزی از جمله آرون سلتزر و جیسون فریدبرگ برای یک چیز خاص، با این حال من بهتر نیز دیده ام. تصور می‌کنم برای کلاسی که به آن می‌پردازد، این در جایی در بسته قرار می‌گیرد، بنابراین با وجود این واقعیت که فیلم‌ها را دور می‌زند و مستقیماً به DVD می‌رود، دقیقاً آنقدرها هم وحشتناک نیست. به هر حال شایستگی یک نظرسنجی را دارد، با این حال این که آیا آن را تا غربالگری های متعدد ادامه خواهد داد به طور قابل توجهی کمتر قطعی است. من مطمئن نیستم که خواهد شد. من در مورد چیزی که واقعاً در مورد آن صحبت می‌کنم فکر می‌کنم، این است که تا زمان معاملات صبر کنید - هزینه کامل آن را دنبال نکنید - به جز اگر چیزی در مورد لخت شدن راهبه‌ها دارید، در این صورت این یک فیلم 10/10 است. بدون شک. با این حال، برای من، آن را به سادگی یک پنج است.


دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


من واقعاً نیاز داشتم که Virgin Territory را دوست داشته باشم، اما در مورد اینکه دیوید لیلند چگونه فهمید چگونه چنین خرابه ای را ساخته است، گیج هستم. طرح داستان خام است، بهترین سناریو، شخصیت های زیادی وجود دارند که باید اغلب در مورد آنها فکر کنید و اغلب به هیچ کدام فکر نمی کنید، هرگز مشخص نیست که واقعاً چه کسی یا چه چیزی در فیلم Virgin Territory می گذرد، بازی کمتر از آن تاثیرگذار است و عریان بودن بی دلیل.

رابطه بین لورنزو (هیدن کریستنسن) و پامپینا (میشا بارتون) دور از ذهن است و شما نمی توانید احساس کنید که چیزی از شروع Virgin Territory برای کمک به برقراری رابطه آنها وجود ندارد. در برخی از گزینه های متفاوت از نگاه متواضع عجیب و غریب. بازی وحشتناک نیست، اما در نقاط کلیدی غیرقابل بخشش است، به ویژه در هر نقطه ای که بارتون و کریستنسن می بوسند، که آنقدر محدود و غیرطبیعی به نظر می رسد که باعث می شود مدام به این فکر کنم که آیا معشوق واقعی بارتون سر صحنه فیلمبرداری بوده یا نه.

br/>به هر حال من Virgin Territory را تقلید نمی‌نامم، چند دقیقه استثنایی وجود دارد که به نظر می‌رسد طنز انتظار می‌رود، اما کار نمی‌کند. به عنوان مثال، حضور دیوید والیامز در هر تقلیدی خوشایند خواهد بود، اما در منطقه ویرجین مناسب به نظر نمی رسد - تلاش های مسخره او گیج و اشتباه ارزیابی می شود.

همچنین، دقایق زیادی وجود دارد که منطقی نیست (الیسا به طور غیرمنتظره در یک دریاچه به تنهایی چه می کند؟) و بخشی از من احساس می کند که لیلند احتمالاً تلاش می کرده فیلمی بسازد که تقریباً چیزی شبیه به بانوی پرنسس داشته باشد. او ول کرد، و به این دلیل که فکر می‌کنم او هم تلاش می‌کرد فیلمی بسازد که شبیه زورو، یا غریزه و عقل، یا ادامه راه‌اندازی کمپ، یا پای آمریکایی، یا...در حقیقت من نیست. فکر کنید حتی لیلاند هم فهمیده بود که قصد انجام چه کاری را دارد.

اجزای جنسی نیز در چند دقیقه از بین می‌روند، جایی که به نظر می‌رسد لیلند برای نوع تنش جنسی ناخوشایند نوجوانان تیراندازی می‌کند. یک بار دیگر، او اشتباه می‌کند و نشانی از آنچه ما به آن عادت کرده‌ایم را از دست می‌دهد و فقط جمعیت را بیشتر گیج می‌کند.

از چند ویژگی Virgin Territory لذت بردم: فیلم اساساً فیلمبرداری شده است و منظره در صحنه های متعدد لذت بخش است. من کمک نور استقبال کنت دزرژینسکی (متیو ریس) را پیدا کردم و شخصیت او را با اختلاف بسیار شگفت‌انگیزتر دنبال کردم و کریستوفر ایگان به طور موثری در به تصویر کشیدن دیونئو به عنوان مرد بد بیرون از دیوار کار کرد. با وجود این، این چیزها هرگز برای فیلمی که واقعاً نمی داند چه کار می کند، جبران نمی کند، که مایه شرمساری است زیرا پتانسیل بالایی دارد.


دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


اگر به دنبال یک تقلید هجوی هوشمندانه، کاملاً بررسی شده و کاربردی هستید، این بهترین فیلم برای شما نیست. Virgin Domain هرگز برنده کمک هزینه نخواهد شد، روی کلاس های فیلم متمرکز نخواهد شد و بدون شک هرگز جزو برترین فیلم های ساخته شده نخواهد بود.

اما، اگر به دنبال فیلمی هستید فیلمی با طنز نوجوانان، ارجاعات جنسی دیوانه‌وار و صرفاً یک فیلم بی‌معنا، کاملاً در موقعیت شما قرار گرفته‌اید. همانطور که گفته شد، Virgin Territory طنز است. با بازیگران بنیادی تا حدودی مشهوری از جمله هیدن کریستنسن، میشا بارتون، تیم راث و متیو ریس، به هر نحوی، حتی بازی میشا بارتون آنطور که انتظار می رود بویی نمی دهد. در هر صورت، بهترین نمایشگاه ها نصیب تیم راث و کریگ پارکینسون می شود. تیم راث در نقش ژربینو دی لا راتا، محکوم و کریگ پارکینسون در نقش تیندارو، صنعتگر/روحانی و داستان‌نویس. اینکه چگونه هر دوی آنها با خطوط خود بیان بی تفاوتی را حفظ کردند، از من گذشته است.

نمی توانم به طور قطعی بگویم، با این حال مطلقاً هیچ شانسی وجود ندارد که با Virgin Territory به شکل جدی برخورد شود. به عشق خدا، وقتی فیلم در فلورانس، ایتالیا در دوران کم نور می گذرد، همه آنها تلفظ انگلیسی دارند. Virgin Territory شوخی‌های شش جوان را دنبال می‌کند که برای رهایی از طاعون از فلورانس فرار می‌کنند. آنچه به دنبال آنها می آید یک روس مستثنی شده است، یک مرد بد دست و پا برای بردن یک بانوی روز و یک روحانی. در مسیر آنها موانع و افراد متفاوتی را تجربه می‌کنند، و به نوعی کمتر از چهار لحظه جنسی قبل از رسیدن به آخرین مقصدشان در میان آنها قرار می‌گیرد.

این یک فیلم جنسی نوجوانانه فراتر از مضحک است که دلیل آن است. گرفتن عکس سینه، با یک تن بازی عمدی چشم با کلمات و شرایط مضحک. این تا حدودی معقول نیست، و قطعاً در نظر گرفته نشده است. با این حال، به‌طور غیرمنطقی مانند American Pie: The Exposure مایل خشن نیست، و بیشتر شبیه American Pie I است. با این حال، با موسیقی بهتر.

هیچ یک از موارد فوق اساساً وحشتناک نیست. من Virgin Territory را به‌عنوان رسانه‌ای احیاگر بین فیلم‌های متحرک بیش از حد جنسیتی که تلاش قابل احترامی انجام می‌دهند، نگاه کردم، برای مثال، مجموعه فیلم ترسناک، فیلم‌های جدید American Pie و فیلم‌های مقایسه‌ای و آزاردهنده احمقانه و ناخوشایند مانند Thumped Up و 30 Year Old Virgin. . به خصوص با جملاتی مانند "تیندارو: (در مورد همزیستی جنسی ژربینوها توضیح می دهد) زیر شلوار جین او اتفاق خاصی نمی افتد. جالب است، شنیده ام که او بزرگترین دیک شهر است..." چطور ممکن است نخندید؟


دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


«منطقه باکره» بازیگرانی چون هایدن کریستنسن و میشا بارتون (خنده نزن) در یک داستان سرکش میانسالی به سبک مونتی پایتون (البته نه آنقدر باهوش)، رابین هود: مردان ساق پوش و پرنسس لیدی بازی می کنند. بدیهی است که با صحبت کریستنسن با تلفظ انگلیسی قابل تصوری شروع می‌شود، که من احساس می‌کنم او باید برای تمام کارهای سینمایی‌اش از آن استفاده کند. او نسبت به استفاده از انگلیسی آمریکای شمالی موافق تر و معقول تر به نظر می رسد. تلفظ او مدت زیادی است که مرا آزار می دهد، اما به طور غیرعادی به زبان انگلیسی آسیبی وارد نمی کند.

خب، منطقه ویرجین من را شوکه کرد. علاوه بر این، منظورم این است که من به طرز جذابی شگفت زده شده ام. Virgin Territory مدتی قبل فیلمبرداری شد و در نهایت در Walk 2008 به طور مستقیم روی DVD تحویل داده شد. آیا سازندگان به خاطر یک تحویل دراماتیک بیش از حد تحقیر شدند؟ آنها لازم نیست. من چیزهای بسیار تاسف بارتری را دیده ام و برای اینکه همه چیز را کاملاً روشن کنم، دامنه ویرجین خیلی وحشتناک نیست، هر چند عمداً وحشتناک است، زیرا یک طنز و یک تقلید جنسی است، اقتصاد اجتماعی و اجتماعی آن مشخصاً مردان جوان دبیرستانی را در نظر می گیرد. در صورتی که هر یک از این سرگرمی‌ها کاتولیک باشند، ممکن است در حال حاضر با تمام رابطه جنسی با راهبه‌ها، در گروه‌ها و گروه‌های سه‌گانه - سرافیانی که در حال ادرار کردن هستند و همه آنها صحبت شود.

به غیر از میشا بارتون طرح‌دار. ، Virgin Domain با بازیگران قابل احترامی در تیم راث، متیو ریس و گروه کوچکی از سرگرم کننده های مختلف سروکار دارد که ممکن است برخی از شما آنها را بشناسید.

من فکر نمی کردم بی نقص باشد، اما فکر می کنم تا حدودی ارزش بیشتری داشته باشد. از تخلیه مستقیم به DVD. چند لکه واضح؟ بازی میشا بارتون کاملاً افتضاح بود. او هیچ علمی با هایدن کریستنسن نداشت. طرح نامنظم بود و احتمالاً باید فاجعه آمیزتر می بود. در صورتی که قصد انجام یک طنز جنسی کثیف را دارید، می خواهید آن را بیاورید یا شوخی ها از بین می روند.

به هر حال، این یک تمرین کامل برای بیهودگی نبود. من واقعاً نیاز داشتم که بفهمم چه برنامه‌ای برای رخ دادن فوراً در نظر گرفته شده است. من آن را پیشنهاد می کنم. فقط برای خنده دارها فوق العاده نبود اصلا افتضاح نبود تاسف بارتر دیده اید، مطمئنم. گروه‌ها عالی بودند، رئیس متوجه شد که چگونه می‌تواند این دوره را واقعی جلوه دهد، علی‌رغم وجود یک روپرت کامپیون توانا در کت و شلوار و بدجنس‌هایی که در کت‌های پوست گوساله برنامه‌ریزی شده توسط روبرتو کاوالی طراحی شده بود.


دانلود فیلم Virgin Territory 2007 دوبله فارسی بدون سانسور (2024)
Top Articles
Meet the Citizens of Consensus
MURATA GRM31CR71C475KA01 SERIES REFERENCE SHEET Pdf Download
Evil Dead Movies In Order & Timeline
Lengua With A Tilde Crossword
Busted Newspaper Zapata Tx
Jennifer Hart Facebook
Nehemiah 4:1–23
Prosper TX Visitors Guide - Dallas Fort Worth Guide
Otterbrook Goldens
Geodis Logistic Joliet/Topco
Apply A Mudpack Crossword
Hallowed Sepulchre Instances & More
Sunday World Northern Ireland
World Cup Soccer Wiki
Qhc Learning
Pro Groom Prices – The Pet Centre
Shuiby aslam - ForeverMissed.com Online Memorials
Think Up Elar Level 5 Answer Key Pdf
7440 Dean Martin Dr Suite 204 Directions
Gemita Alvarez Desnuda
ARK: Survival Evolved Valguero Map Guide: Resource Locations, Bosses, & Dinos
Strange World Showtimes Near Roxy Stadium 14
Publix Super Market At Rainbow Square Shopping Center Dunnellon Photos
Google Doodle Baseball 76
X-Chromosom: Aufbau und Funktion
Rqi.1Stop
Between Friends Comic Strip Today
Jermiyah Pryear
Essence Healthcare Otc 2023 Catalog
Craigslist Hunting Land For Lease In Ga
Kimoriiii Fansly
Meggen Nut
Grays Anatomy Wiki
Unm Hsc Zoom
Save on Games, Flamingo, Toys Games & Novelties
Robot or human?
Family Fare Ad Allendale Mi
Tiny Pains When Giving Blood Nyt Crossword
Suffix With Pent Crossword Clue
Citibank Branch Locations In Orlando Florida
Ezpawn Online Payment
Coroner Photos Timothy Treadwell
فیلم گارد ساحلی زیرنویس فارسی بدون سانسور تاینی موویز
Tacos Diego Hugoton Ks
Anonib New
Zadruga Elita 7 Live - Zadruga Elita 8 Uživo HD Emitirani Sat Putem Interneta
O'reilly's On Marbach
Superecchll
Electronics coupons, offers & promotions | The Los Angeles Times
Predator revo radial owners
Dinargurus
Kindlerso
Latest Posts
Article information

Author: Roderick King

Last Updated:

Views: 5617

Rating: 4 / 5 (51 voted)

Reviews: 82% of readers found this page helpful

Author information

Name: Roderick King

Birthday: 1997-10-09

Address: 3782 Madge Knoll, East Dudley, MA 63913

Phone: +2521695290067

Job: Customer Sales Coordinator

Hobby: Gunsmithing, Embroidery, Parkour, Kitesurfing, Rock climbing, Sand art, Beekeeping

Introduction: My name is Roderick King, I am a cute, splendid, excited, perfect, gentle, funny, vivacious person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.